Forside  »  Ingeniørnytt  »  Industri  »  Kunden i førersetet med Grundfos...

Kunden i førersetet med Grundfos Extranet

Jon Øyvind Bendiksen_operationsmngr_grundfos (002)

Henvendelser om pris, produkttilgjengelighet, sporing av ordre og informasjon om tidligere fakturaer har i stadig større grad funnet veien om Grundfos Extranet. Jon Øyvind Bendiksen, Operations Manager og ansvarlig for E-handel i Grundfos Norge, forteller om en god økning i antall brukere av systemet det siste året.  

For ni måneder siden lanserte Grundfos Norge en ny og oppdatert versjon av Grundfos Extranet. Løsningen har et forbedret brukergrensesnitt, og er et viktig ledd i arbeidet med å serve kundene på en best mulig måte. Kundene slipper å vente på tilgjengelig ressurs i kundesenteret men kan selv finne svar, 24 timer i døgnet.

Løsningen har eksistert i flere år, men med de forbedringene som er gjort, er det langt flere som nå ser nytten. Produktsøk basert på NRF-nr. er en nyhet vi er glade for å presentere nå i november sier Bendiksen.

Ambisjonen vår er å gi kunden en god opplevelse i ethvert møte med oss. Det skal være så raskt og effektivt som mulig, uten at det går på bekostning av kvaliteten.

Vi ser at Grundfos Extranet i mange tilfeller nettopp gir svaret på det kundene søker etter, og raskere kan det knapt bli avslutter Bendiksen.  

 

FAKTA:

Med Grundfos Extranet får du blant annet:  

-          Informasjon om priser og produkttilgjengelighet

-          Informasjon og sporing av ordre Informasjon om tidligere faktura

-          Full integrering med Grundfos Product Center

-          Globalt login system - én innlogging gir tilgang til flere Grundfos online tjenester

-          Intelligent søk - finn dine favorittprodukter enkelt

-          Tilgjengelig for PC, lesebrett eller mobil
Bilde:
Jon Øyvind Bendiksen, Operations Manager, Grundfos Norge AS